Find out what I'm doing, Follow Me :)

Tuesday, September 8, 2009

playong playeng..


Giving up my

Image Hosted by ImageShack.us

for a

Image Hosted by ImageShack.us

why?? because...


It will be paired with this...

Image Hosted by ImageShack.us

hadiah pemberian Kerajaan Arab Saudi.

**--**


Pada sesiapa yang kisah, saya pernah tweetkan ayat "Giving up my IPod for a walkman" suatu ketika dulu... sekali dengan link ke artikel dalam BBC News... hehe.. bila baca balik artikel tu, teringat balik nostalgia zaman matrikulasi pula... masa itu rasanya mp3 format dah ada.. tapi playernya belum ada lagi... kalau nak dengar mp3 kena bukak pc... kalau ada pun mungkin gila babas mahal gaknya... dulu saya ada walkman jenama philips... tapi da hancuss... haha.. banyak sangat jatuh agaknya.

apapun, zaman sudah berubah... Sekarang sudah berlambak mp3, mp4 player... daripada ipod sampailaa brand cap ayam... emm.. teringat ada satu hari tu kat site Un*KL, memasing tengah menunjuk2 ipod yang diorang ada. Sekali si rhy ni boleh cakap lak "aku punya takdelaa canggih... korang ada ipod nano, aku ada aiput nana!!". Semua yang ada kat situ boleh tergelak... haha.. miss that golden moment very much.

Oh! By the way, saya tak give up mp3 player tu pun. hehe.. Ia masih ada dan masih digunakan seperti biasa bila diperlukan.

rasa macam nak cekau ipod touch la pulak satu.. huhu.


1 comments:

thrulife said...

a ahh la archiq.teringin gak la..
skrg ni mcm2 ada...zaman kita dulu kalau ada walkman aiwa tu terer hebat abis la tuh..heheh..