Find out what I'm doing, Follow Me :)

Thursday, September 17, 2009

menjelang aidilfitri 1430H..


Image Hosted by ImageShack.us


emm.. Ramadhan sudah hampir tiba ke penghujung... tapi entry pasal puasa, satu pun tak tulis... apo daa.. hehe.. ni sume facebook punya pasal la ni.. huhu... dulu-dulu masa facebook takde lagi, kejenye melepak dalam blog je... tapi sekarang asik tengok ladang aja.. kuikuikui..

okey, ini ceritanya...

Ramadhan kali ini dimulakan dengan bercutiiii... hehehe... dikala orang lain tengah sibuk dengan keje yang melambak-lambak, aku dengan suka hatinya pegi amik cuti seminggu melepak kat kampung... since aku tak notify big boss tentang ini, kasihan leave approver aku kena marah dgn dia... jahat tak aku?? tapi kan, memang terseksa juga la cuti tu sebab kena buat keje.. dah la rumah takde internet, hari-hari gamaknya kena pegi cc mengabiskan sejam dua check email upload bagai.. huhu..

bila sudah kembali ke KL, saat berbuka yang pertama sekali tu sangatlah menyebakkan. betullah kata orang, berbuka seorang diri memang menyedihkan... tapi itulah hakikat kehidupan... kadang kala kita lemah, tak berdaya... apapun yang berlaku membuatkan kita akan lebih tabah mengharungi kehidupan yang mencabar dihadapan.

untuk raya kali ini, tak banyak pun persediaan yang dibuat... sama saja seperti tahun lepas, sepasang pakaian baru, sepasang baju melayu kaler apa tak tahu la... duit raya berkepuk-kepuk.. hehe.. itupun mak yang request, kalau tak sure tak tukar duit pun... pokoknya, raya kali ini jangkaannya serba sederhana... (walkman baru berteknologi lama tu nak include gak ke? hehe.. takyah ah.)

jadi, saya dengan rendah hati menyusun jari sepuluh ingin mengucapkan pada semua kengkawan dan pembaca...

Selamat Hari Raya Aidilfitri


dan maaf zahir dan batin atas segala dosa dan khilaf yang saya lakukan kepada tuan-tuan dan puan-puan samaada sengaja atau tidak... hidup ini kadangkala tak adil... penuh dengan lubang disana-sini... tapi itulah manusia.. selagi kita berusaha untuk memperbaiki diri, insyaAllah moga Tuhan akan membantu kita. Amin.


2 comments:

Hajar said...

Selamat Hari Raya.
Maaf zahir + batin.
Moga aidilfitri kali ni menjanjikan seribu kebahagiaan utk awak sekeluarga. :)

Thrulife said...

Salam Aidilfitri Archiq
Kalau ada terkasar bahasa dan terkerek dgn Archiq, minta maaf ye..


Balik kg drive safe..
Jgn makin mercun
ehehe...