Find out what I'm doing, Follow Me :)

Friday, June 5, 2009

doktor peramah...

lately, badan aku sengal-sengal... macam gatal-gatal plak... sebelum gi trip lagi da rasa sikit-sikit... tapi lepas abis trip rasa macam lagi teruk lak...

pagi tadi sebelum gi keje, aku pegilaa satu klinik ni.. dekat aja dengan umah aku. haha.. memula ingat cina, rupa pun macam cina, sekali melayu daa... asalnya straight to the point ajelaa... bla bla bla... okey, amik injection... bla bla bla lagik.. pastu masuk plak isu berat badan... apa kes? siap nak mengoffer nk buat testing sugar level dalam blood... haha.. aku kata tak payah!!aku takut dia charge plak testing yang tu.. huhu... dah la bawak duit cukup-cukup aja... kang terover kang mana nak cekau? cekau kuceng bolelaa... hehe.. agaknya dia pun dah bosan gaknya takde orang nk diajak berbual, jadi siapa je yang datang memang layan abislaa kot...

anyway, weekend ni ada majlis perkahwinan colleague kat linggi, negeri sembilan... nampaknya balik rumah terus laa gaknya kot..

lastly, tahniah buat my ex-housemate iso atas kelahiran anaknya... twin baby boy tu!!! tak tidur malam + pecah rumah laa nanti gamaknya.. hehehe.. hope to see them soon.


p/s : lepas ni nak blaja buat entry pendek-pendeklah...

0 comments: