Find out what I'm doing, Follow Me :)

Friday, July 31, 2009

Luka



"luka di tangan bole tampal plaster... luka di hati..?"

Itulah status Facebook aku last week... hehe.. macam best aja kan? tambahan lagi dengan MarriageBot application tu.. macam-macam juga feedback aku dapat... based on their judgement on me maybe.. apapun, terima kasih pada yg bagi komen... kengkadang macam menarik juga mengetahui apa persepsi orang terhadap aku... ada masa tu terfikir juga "am I too bad for you?"... I can't stop whatever people thinks of me... but anyway, that's life... just smile and go through with it..

"dan sebenarnya ku mengharapkan.. disebalik senyumanmu itu.. kau juga merindui aku.."

yang sebenarnya... last week, kononnya kat ofis macam nak buat ala-ala 5S la.. last-last, tukar lampu aja since lampu dalam ofis pun banyak yg tak hidup.. ada satu tempat tu aku la tukang tukar lampu.. stack 2 kerusi sebab dah takde tangga.. lepas tukar tu, baru nak turun sekali terjatuh.. tangan pula tersangkut kat partition besi, kulit tersiat dan luka agak teruk juga.. mujur ada first-aid kit dalam ofis.. sempat la gak stop bleeding..

apapun, aku takde la nak mengharapkan sangat sesiapa pun untuk memahami diri aku atau memahami apa yang aku lalui.. kalau ada pun, kira bonus laa agaknya kot.. hehe.. macam la ada orang nak faham pun.

ohh.. this weekend ada PC Fair.. mesti pegi sebab igt macam nak beli headphone yg bersaiz comel sikit.. hehe.. yang ada sekarang gedabak sungguh.. tapi kalau ada PC Fair, kemungkinan besar mesti weekend yang sama juga ada Book Fair.. kenapakah?? tatau la kenapa bole jadi camtu... So, weekend ni juga ada Selangor Book Fair kat PKNS Shah Alam. Iskk...

Sabtu pegi Book Fair.. Ahad pegi PC Fair... wokehh cunn!!

2 comments:

curX said...

psl MarriageBot apps tu, lps aku dah try sendiri baru aku phm. tp still aku bengang gak nape dia x asingkan org yg dh kawen & yg single. anyway, bkn ko yg pilih org2 tu kan? so terpulang ape org nak kate.

btw, take care. jgn smpi cedera lg teruk plak, ko tu dahla tggl sorg2. pepehal bgtau, aku cuba tlg yg mana mampu.

cryon said...

baekk!! hehe..

u too take care k.. jangan bengang2 selalu..